استراتژی و چشم انداز

استراتژی

 شرکت در راستای اهداف و استراتژی های تعریف شده از ناحیه سهامداران خود که بر پایه ارزش های ذیل می باشد

 صداقت و پایبندی به اصول

 التزام به کیفیت و نیازهای مشتریان

 مسئولیت پذیری در قبال مشتریان

 ایجاد خلاقیت و نوآوری

 ارتقا و رضایت کارکنان شرکت

 برنامه ریزی جهت حضور در بازار ساخت و ساز با توجه به پتانسیل حال حاضر شرکت نموده است که در این راستا چشم انداز، ماموریت و اهداف کلان خود را تعریف نموده است.

 چشم انداز

این شرکت در نظر دارد جهت به دست آوردن جایگاه مناسب در صنعت ساختمان، در حوزه های ارائه خدمات مهندسی، پیمانکاری و ساخت تا 5 سال آینده سطح در دست ساخت خود را در مقایسه با ظرفیت موجود حداقل به بیش از 200 هزار مترمربع افزایش دهد.

ماموریت

  •      توسعه سهم شرکت در بازارهای داخلی با ارائه خدمات با کیفیت
  •        ایجاد ارزش از طریق تامین رضایت مشتریان، سهامداران و ذینفعان کلیدی شرکت.
  •        بهره مندی از کارکنان توانمند و با دانش فنی بالا و متعهد
  •        به کارگیری روش ­های مدیریتی کارآمد در جهت کاهش زمان، هزینه و ارتقاء کیفیت و بهره ­وری
  •       به کارگیری فن­ آوری­های جدید در صنعت ساختمان
  •        حرکت در مسیر ساخت و ساز پایدار

اهداف کلان

  •       ارتقا برند شرکت در بین مشتریان، تامین کنندگان و سایر ذینفعان شرکت
  •      افزایش کیفیت ساخت پروژه های ساختمانی به عنوان ارزش متمایز شرکت
  •        تنوع بخشی به سبد پروژه های شرکت از طریق ورود به پروژه های با بازده بالا و دوره بازگشت کوتاه
  •     سودآوری و ارتقا بازدهی از طریق تعریف پروژه هایی با توجیه اقتصادی مناسب
  •        توسعه و ارتقا نیروی انسانی به عنوان سرمایه های شرکت

 


تاریخ بروزرسانی : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۴۴